Ad Code

Homestay Sungai Udang, Melaka


Homestay Sungai Udang terletak di tengah-tengah tempat tumpuan pelancong. Di sebelah timur homestay ini adalah kawasan pantai-pantai peranginan negeri Melaka (Pantai Puteri, Pantai Tg Bidara, Pantai Pengkalan Balak etc..) manakala tempat tempat bersejarah (Banda Hilir) terletak di sebelah selatan. Untuk sampai ke MITC (Melaka International Trade Center) hanya mengambil masa kurang 20 minit, manakala untuk sampai ke KMM (Kolej Matrikulasi Melaka) atau UiTM Lendu hanya mengambil masa sekitar 30 ke 40 minit. Dan anda boleh sampai ke Kompleks Penjara Melaka, Malacca Fruit Farm atau pun PETRONAS Penapisan Melaka kurang 5 minit perjalanan dari sini.

Bilik Tidur :.
Kami menyediakan 3 bilik tidur dengan 2 katil Queen size & 1 katil slide double decker sigle size; dan 2 bilik air. Toto/comforter, bantal dan selimut tambahan juga turut di sediakan. Selain itu kami turut menyediakan tuala dan sejadah bagi keselesaan tetamu.


Ruang Makan :.
Set meja makan kami boleh memuatkan 6 orang dalam satu-satu masa. Turut di sediakan kerusi budak (baby's chair).

Ruang Masak :.
Kepada yang gemar menyediakan hidangan sendiri, kami turut menyediakan dapur memasak lengkap dengan perkakasan. 
....Peti Sejuk,
....Pembakar Roti/'Toaster'
....Rice cooker
....Electrical thermos dan, 
....set pinggan mangkuk juga turut di sediakan.

Ruang Mendobi :.
Kami menyediakan mesin basuh, seterika dan ampaian bagi kemudahan tetamu yang menginap di HSU. Tiada bayaran tambahan di kenakan.


Alamat:


SU 89, Jalan Indah 7,

Taman Indah,
76300 Sungai Udang,
MELAKA

Hubungi: 



+6013 7139693 (Aida)

+6019 9078019 (Mohd. Akhir)

Post a Comment

0 Comments

Ad Code